"Moja wirtualna, wymarzona wyspa"

Zapraszam Was do wzięcia udziału w Szkolnym Konkursie Geograficznym 
"Moja wirtualna, wymarzona wyspa"







Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać rysunek lub model swojej wymarzonej wyspy na kartce formatu A4 lub A3




1. Wyspa znajduje się na oceanie (dowolnym).

2. Jej położenie określasz przez narysowanie południka i równoleżnika (z ustaleniem stopni i stron świata).

3. Ustalasz skalę.

4. Zaznaczasz ukształtowanie terenu poziomicami, barwami hipsometrycznymi.

5. Dodajesz sieć wodną (rzeki, jeziora).

6. Nadajesz nazwę wyspie i elementom linii brzegowej oraz innych obiektów (np. nazwy rzek, szczytów, zatok, itd)





Uwaga!  Na oddzielnej kartce A4 należy wykonać opis, który odpowiada na pytania:



+ opis geograficzny wyspy (nazwa, położenie, ukształtowanie terenu, sieć wodna, itd.)

+ jak znalazłam/em się na wyspie?
+ jak spędzam dzień?
+ co zrobiłam/em w ciągu ostatnich trzech lat?
+ co zrobię, jeśli po trzech latach nikt do mnie nie przyjedzie?
Opis max na 1 stronę A4

Termin składania prac: 25.05.2020r. (w przypadku dłuższej nauki zdalnej - proszę o wykonanie zdjęcia, oczywiście z zachowaniem oryginalnych prac)

Uwaga! Wszystkie pracę będą oceniane z podziałem na dwie kategorie: rysunek i model wyspy.
1) klasy 5 i 6
2) klasy 7 i 8 

Niech wyobraźnia i fantazja poniosą Was do wymarzonej wyspy!!!:)

Pozdrawiam,
Pani Monika

Komentarze